poniedziałek, 24 lutego 2014

3 lata.

Dokładnie 24 lutego, trzy lata wstecz, dowiedziałam się o istnieniu małej Drobinki, która zmieniła nasze życie już na zawsze. Ten dzień zawsze traktuję jak takie "kolejne urodziny", ważną rocznicę, myślę nawet, że najważniejszą ze wszystkich rocznic.

Nie mam za dużo do dodania dzisiejszego dnia. Chciałam tylko napisać, że tyle rzeczy zmieniło się od tego czasu. Nie tylko u Filipka ale też u mnie. Zaczęłam bardziej doceniać to, co mam. Kończę właśnie studia, które zaczęłam będąc w 9 miesiącu ciąży. Stałam się wyjątkowo spokojnym człowiekiem wobec moich najbliższych. Nie stresuję się bez powodu, jestem asertywna, dbam o swoje pasje. Czy to samo miałam trzy lata temu? Nie. Nie miałam z tego nic. Bilans jest w stu procentach "na plus". Ciekawe, czy trzy lata w przód będę umiała powiedzieć to samo. Mam nadzieję, że tak.

Dwa lata temu:


Rok temu:

Teraz:



2 komentarze:

  1. ależ ta Drobinka rośnie :) wszystkiego najlepszego dla Mamy i synka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję szczęścia! Wszystkiego najlepszego :)

    Śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń