środa, 16 października 2013

Kocham jesień!

Kiedy inni wciąż zrzędzą jaką mamy paskudną porę roku obecnie, jak jest zimno, pluchowato i ciągle pada mam jedną złotą radę: poczekajcie ze dwa miesiące na zimę, w końcu zawsze może być gorzej ;)

A tak na poważnie, dwugodzinny spacer z moim dzieckiem, on na rowerze, ja na nogach z kawą w ręku i jedziemy do parku. Do parku, który wygląda tak, jak dwa lata temu kiedy byłam z nim tam pierwszy raz. Kolory - czerwień, zieleń, żółć! Cudo! Można biegać za kaczkami, można wyrzucać liście przez mostek a można też je wrzucać do wodospadu.

Moje dziecko uważa, że kaczki jedzą liście a także, że liść potrafi "niedziałać". Jest Pan Kaczka z zieloną głową i Pani Kaczka z szarą głową.

Myślę, ze sami powinniśmy zamienić się trochę w dzieci. Mniej zrzędzić, więcej działać. Odkrywać i podziwiać. Spacer w Parku Oliwskim, które jest jednym z najpiękniejszych miejsc o tej porze roku ale myślę, że każdy ma coś podobnego w swojej okolicy, gdzie jesień pokazuje jaka jest piękna. Tak więc zabrać dziecko/chłopaka/mamę/siostrę/sąsiada i sio na spacer! Bo ile jest dni kiedy można się NAPRAWDĘ delektować jesienią?

1 komentarz:

  1. Jak ja uwielbiam pomysły małych dzieci, one to dopiero mają wyobraźnię :)
    W tym roku mamy piękną jesień, więc grzechem jest nie korzystać z jej uroków.

    OdpowiedzUsuń