wtorek, 9 lipca 2013

Pasymskie życie Filipa

Wróciliśmy wczoraj, cali zdrowi i szczęśliwi. Filip w Pasymiu jest w raju. Zauważyłam to zaraz po powrocie gdy okazało się,  że on wcale w domu być nie chce. Tam ma wszystko, czego mógłby zapragnąć. Może spokojnie sam biegać na zewnątrz, wychodzić, wchodzić do domku kiedy chce, nikt go do niczego nie zmusza a do tego są żaby, kamienie, jezioro i miska na "pompam" czyli kąpać :D Czego chcieć więcej?

Oczywiście nie przewiduję w najbliższym czasie kolejnego wyjazdu, jako, że trzeba mieć trochę urlopu na to a u nas nie za dobrze to wszystko wygląda.

Niemiecki mój się ciągnie w górę, a to za sprawą serwisu Live Mocha, który odkryłam przedwczoraj i jestem zachwycona! Jeśli ktoś z Was chce uczyć się języków a nie ma czasu czy też pieniędzy chodzić na kurs, tuaj na pewno warto zajrzeć.

A teraz czas na trochę zdjęć, co się działo podczas naszej nieobecności...:

Filip podlewał trawnik (i siebie)


Kąpał się w misce


Prywatna huśtawka


Czasem też spacerował polnymi ścieżkami 


Próbował uciekać


Zestaw małego ogrodnika


Kąpiel w jeziorku z mamą :)


Dorosły rower


Do tego zaczął zauważać stan przynależności. Patrzy na samochodzie woła: to dziadzi! to taty! to dziadzi! to taty! I tak... w koło! Potem idzie do butów i słyszę: to baby! to dziadzi! to mamy! to taty! Podchodzę i pokazuję na jego stopy. Filip zmieszał się, skulił głowę i cichutko szepnął: To Fifi.

My czujemy się super wypoczęci, chociaż Filip tęskni za dziadzią. Oczywiście musi nas odwiedzić już już, czyli za godzinę :P Bo mały się domaga. No cóż... nie umiem mu odmawiać

4 komentarze:

  1. Rozczuliły mnie zdjęcia :). Raj ma tam najprawdziwszy, pozazdrościć. Ja wciąż szukam takiego miejsca :).

    O boże, uratowałaś mnie tą stroną, bo właśnie szukałam jakiejś by utrzymać swoją znajomość języka :). Dziękuję!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. takie wyprawy dla dzieciaczkow sa najlepsze

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia :) dzieciaki mają najlepiej na takich wyjazdach, Olaf też uwielbia być u moich teściów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. miejsce idealne dla Filipka i... Ciebie :) pełen luz!

    OdpowiedzUsuń