sobota, 27 lipca 2013

Liebster Blog Award

Dziękuję bardzo za nominację od Kasi http://olafowyswiat.blogspot.com/ :) wstawiam odpowiedzi na pytania :)

1. Książka do której ciągle wracasz: "Gwiezdny Pył" Niela Gaimana.

2. Gdybym nie była matką... nadal szukałabym swojego miejsca na świecie, nie koniecznie blisko. Nie odkryłabym co to prawdziwa miłość i bezinteresowność.

3. Tramwaj czy autobus? Tramwaj! Nie stoi w korku, nie zanieczyszcza środowiska, nie spóźnia się.

4. Samochód czy pociąg? Samochód gdy z dzieckiem, pociąg gdy sama. Książka, widoki za oknem, muzyka w słuchawkach... tego mi brakuje.

5. Ulubiony owoc: biała porzeczka i borówka amerykańska.

6. Moja mama jest dla mnie... najbardziej niewtrącającą się osobą na świecie. I dziękuję jej za to z całego serca!

7. Jak długo prowadzisz bloga? Niecałe 4 miesiące.

8. Chleb pszenny czy razowy? Przeważnie razowy ze słonecznikiem, ale pszenny wygrywa gdy jest ciepły.

9. Gdzie na wakacje z dzieckiem? Wszędzie. Zwiedzamy razem Polskę i Europę, w październiku do Hiszpanii.

10. Ulubiona pora roku: Wczesna jesień.

11. Deszcz czy śnieg? śnieg, ale tylko w święta, deszcz ale tylko letnim popołudniem z burzą grzmiącą gdzieś w oddali.

Moje pytania pojawią się zapewne za parę dni, są w trakcie opracowywania :)

3 komentarze:

  1. O, nie słyszałam o białej porzeczce ;). Ja uwielbiam zarówno śnieg, jak i deszcz. Chyba nawet bardziej niż upały.

    Pozdrawiam! be-a-huminka.blogspot.com

    *Neila

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie są te białe porzeczki? Jestem ciekawa jak nic! :)

    OdpowiedzUsuń