poniedziałek, 20 maja 2013

Ogłoszenie

Biorąc pod uwagę, że mam ostatnio coraz mniej pracy (koniec roku, kończą się kursy do matury i egzaminów DELE), poszukuję nowych uczniów. Tak więc jeśli KTOKOLWIEK ma ochotę, albo zna kogoś, kto przygotowuje się do egzaminów, wyjazdów ERASMUS albo po prostu ma ochotę na przygodę z hiszpańskim, niech proszę da znać :)

mam 5 lat doświadczenia, studiuję filologię hiszpańską, mam masę referencji od uczniów.

Kursy jak najbardziej on-line, mam baaardzo dużo  materiałów, które mogę wysyłać mailem, dodatkowo posiłkując się konwersacją przez skype'a.

Cena zajęć to 30zł/h ale w przypadku zajęć przez internet cena idzie pod dyskusję. Obowiązują wszystkie poziomy.



Trochę biznesu w miejscu prywaty, ale mam nadzieję, że nie obrazicie się na mnie za to, desperacko szukam nowych ofert od uczniów :)

Pozdrawiam!

1 komentarz:

  1. Pozostaję mi jedynie życzyć Tobie powodzenia!

    be-a-huminka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń