piątek, 10 maja 2013

Nowości nowości!

Jako, że ostatnimi czasy zajmuję się baaaardzo dużo fotografią, a blogowanie zaczęło sprawiać mi wiele przyjemności, postanowiłam założyć drugiego bloga z samymi zdjęciami. Tak więc nie ma żadnych tekstów, personalnych pierdółek itp., są jedynie zdjęcia.

Od razu zaznaczam też, że w moim profilu przestanie widnieć link do mojego prywatnego bloga. Między innymi dlatego też w każdym komentarzu będę zamieszczać do niego adres! Do mojego bloga fotograficznego zapewne trafi wiele moich znajomych, z którymi nie chcę dzielić się tym, co się u mnie w życiu dzieje (mam na myśli cały proletariat z facebooka). Bloga prywatnego chcę zachować anonimowego dlatego też nie będzie on dłużej widoczny w moim profilu.

Oczywiście na blogach też będzie istniała selekcja zdjęć, zdjęcia osobiste będą tutaj a tam, te które spodobają mi się najbardziej. Możliwe, że czasem będą się dublować ale postaram się tego uniknąć, żeby Was nie zmęczyć.

Zapraszam oficjalnie na stronę FOTOGRAFIA NATALII i mam nadzieję, że Wam się spodoba.

3 komentarze:

  1. czasem mysle, ze powinnam zrobic podobnie... lece sie rozejrzec :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Za chwilę lecę się przejrzeć.
    Fajnie, że chcesz zachować anonimowość i dojść do celu własnymi siłam :).

    be-a-huminka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej:) Ja też porozdzielałam swoje blogi: mam teraz "mamowego" i dla Kolorowej Pracowni

    OdpowiedzUsuń