wtorek, 14 maja 2013

Mycie zębów.

Oto nasz zestaw do mycia zębów.



Zapewne pierwsze pytanie, które się nasuwa to "po co Ci trzy szczoteczki?". No więc już odpowiadam: Gdyż Filip ma tylko dwie ręce. Trzeciej szczoteczki już mi raczej nie ukradnie, chociaż już próbował i pewnie w końcu mu się uda.

Niestety mały nienawidzi mycia zębów i chociaż staram się go przekonać, że to ważne, że ząbki będą boleć, że pani doktor mówiła, że ma brzydkie, to średnio to dociera do mojego dziecka. Tak więc dzisiaj spędziliśmy pół godziny pod drzwiami wyjściowymi, gdzie Filip wył wściekle,że chce iść na spacer, a ja na to, że najpierw umyjemy zęby. I wyglądało to mniej więcej tak:

Ja: Idziemy na spacer?
Fifi: Ta!
Ja: A umyjemy zęby?
Fifi: Nieeeee...
Ja: Idziemy na spacer jak umyjemy zęby.
Fifi: Nie! Nie! Nie! (tu następuje rzucenie jedną ze szczoteczek o ścianę/szafkę/podłogę).

Tak to trwa dobrych parę minut, aż się mały przełamie. Ale i tak nie jest zadowolony.
Jednym ze sposobów jest umieszczenie go w umywalce i pozwolenie na zabawę kranem. Ale już miał buty, więc ten pomysł odpadał. Ciężko by mi się ubierało po raz kolejny, zapewne albo ja albo on by się poddał.

Jest jeszcze jeden sposób - na dni słoneczne. Balkon. Pieski ("Jak robi piesek?" - "EHEHEHEHE" tu następuje wepchnięcie szczotki do gardła i kilka zamaszystych ruchów), rowery ("gdzie jest rower?" - "taaaaaam" efekt jak wyżej) i jeszcze moje sprytne "a gdzie masz języczek?" albo "a gdzie masz ząbki?". Na razie się na to nabiera, ale znając moje dziecko to jutro już się skapnie o co chodzi i będę musiała skakać po suficie i udawać słonia... ojjj oby nie.

Ale słabo to widzę.


Jutro wizyta u dentysty. 5 zębów do leczenia. I idę tam sama z Fifim. Już się boję.

AAAACH I ZAPRASZAM JESZCZE RAZ NA MOJEGO BLOGA FOTOGRAFICZNEGO

3 komentarze:

  1. Rozbawił mnie Twój post, chociaż wiem, że to okrutne :).

    Jak robi piesek? Nigdy bym na to nie wpadła :)
    Jesteś bardzo kreatywną osóbką :).

    Co do dentysty - to powodzenia!

    be-a-huminka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale się uśmiałam!!:):):))
    No i powodzenia jutro:) 3mam kciuki, bo wiem co to znaczy, życie i funkcjonowanie z osobnikami o imieniu Filip:P

    OdpowiedzUsuń
  3. 3 szczoteczki! niezle masz na niego sposoby :D spryciarz. a o zeby trzeba dbac...

    OdpowiedzUsuń