środa, 17 kwietnia 2013

Przerwa na reklamę.

Zacznę od tego, że nie znoszę reklam. Zawsze wydaje mi się (czy na pewno tylko wydaje?), że twórca owego spotu chce ze mnie uczynić debila. No cóż, domyślam się więc jaka jest jego grupa docelowa. Podobno do głupiego społeczeństwa tworzy się głupie reklamy... tak mawia Misiek.

Jednak ostatnio dwie reklamy przykuły moją uwagę. Przede wszystkim Prudential i spot z "wiecznym dzieckiem". Nie wiem, czy dociera do mnie dlatego, że jestem zatroskanym rodzicem, zapewne tak. Pokazałam ją Miśkowi i do niego tak samo trafia. Target reached

Druga reklama to scenka rodem z bajki dla dzieci czyli Tablica.pl. Wcześniejsze spoty nie przykuwały uwagi ale ten... ubawił mnie do łez. Oba wklejam:

Prudential "Grown up"



Tablica.pl - "Jak sprzedać obraz"


2 komentarze:

  1. hahahha sąsiedzi :D no tak, finał reklamy jak zawsze najlepszy.
    a ta bajka mnie jakoś zawsze trochę przerazała swoją drogą, nie wiem czemu.

    pierwsza reklama do mnie trafia, nie jestem matką, ale mnie właśnie ludzie postrzegają jak takiego dzieciaka non stop :D przyszła Sabinka do domu z facetem. i na rozmowę o pracę. i wygląda na 16 lat. oby tak dalej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej, ja wchodzę w taki układ! naucz mnie hiszpańskiego :D
      wiem, nie chcę mieć wszystkiego. po prostu zobaczyłam Twoje zdjęcia i zachciało mi się na plażę :D

      Usuń