piątek, 26 kwietnia 2013

Trochę zdjęć...

Ostatnio niewiele się dzieje, tak więc wrzucam trochę zdjęć. Mało jest tak wdzięcznych tematów jak dziecko, no i otaczający go świat. Dzisiaj więc to, co wydarzyło się u w życiu Filipka w ostatnich dniach.

Trzeba zarażać dobrymi nawykami od małego - South Park każdego wieczora to podstawa :D Oczywiście Filip nie jest zainteresowany tą bajką (może to i dobrze) ale uwielbia pluszowego Stana, którego Misiek dostał kiedyś w prezencie.


Pojawiło się nowe słowo "Pam" czyli Pani Karotka wg Filipa :)



"Urodzinowe" zdjęcie mojej mamy. Zrobione wczoraj, a otrzyma je oprawione jutro od Filipka na wielkiej "fieście" urodzinowej :) Muszę powiedzieć, że od lat moja mama nie miała tak ładnego zdjęcia.




4 komentarze:

  1. ta Marchewa to nie z Ikei? :D cos mi sie kojarzy.
    ostatnie zdjecie faktycznie sliczne :)
    a south parc od malego, respekt! :D
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. O, ale się pozmieniało tutaj!
    A Pam super, sama bym chciała taką karotkę :D
    South Park, haha, byle tylko nie zaczął powtarzać niektórych ciekawych wyrażeń :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mojej chrześnicy kupiłam maskotkę Truskawę (też z Ikei), bo bardzo mi się spodobała, niestety jej już nie bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wiesz co, sama nie umiem na to oodpowiedziec. czepiam sie ostatnio roznych rzeczy i osob, musze sie ogarnac.

    czy dalabys sie namowic na wylaczenie weryfikacji obrazkowej w ustawieniach bloga? wpisywanie tego durnego kodu za kazdym razem jest troche meczace :) jesli obawiasz sie spamu, mozesz wlaczyc moderowanie komentarzy

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń